چگونه می توان اقدام به خرید اقساطی ویلا در شمال نمود؟

فهرست مطالب

افرادی که از بودجه محدودی جهت خرید ویلا برخوردارند، روش اقساطی می تواند بهترین گزینه برای آنها در این زمینه محسوب گردد. از آنجا که معامله اقساطی ویلا دارای قوانین دقیقی می باشد،

از این رو، بایستی هر دو طرف معامله حساسیت زیادی در این زمینه به خرج دهند. هیچگونه تفاوتی نباید بین ویلاهایی که به شکل قسطی برای فروش گذاشته می شوند و سایر ویلاها وجود داشته باشد.

یعنی، خرید اقساطی ویلا نمی تواند دلیلی بر بی کیفیت بودن بنا و یا وجود مشکلاتی در سند و زمین به شمار آید.

خرید اقساطی ویلا در شمال به منظور اطمینان از عدم ایجاد مشکل برای مشتریان از سوی کلاهبرداران، بهتر است با یاری مشاورین املاک مورد اعتماد صورت گیرد.

جهت خرید اقساطی ویلا معمولاً اقدام به پرداخت نصف هزینه ویلا به شکل نقدی می شود و سپس تقسیم بندی مقدار باقیمانده بسته به شرایط موجود انجام می گیرد.

مشتریانی که به دنبال خرید ویلا به این شیوه هستند، بایستی به برآورد هزینه های ماهانه خود پرداخته و با توجه به آن ببینند که آیا از پس پرداخت اقساط تعیین شده بر می آیند یا خیر.

تعداد ماه های در نظر گرفته شده جهت پرداخت اقساط، بستگی به توان مشتری و نظر فروشنده خواهد داشت. قصد داریم در این مقاله به بررسی کامل نحوه خرید اقساطی بهترین ویلا در شمال جهت افزایش آگاهی شما در این زمینه بپردازیم.

آشنایی با نحوه خرید اقساطی ویلا

با اینکه نمی توان فروش اقساطی ویلای ارزان را، راه حل خاصی به حساب آورد، ولی در مقایسه با قبل بسیار مورد توجه واقع شده است. به عبارت دیگر، در کنار فروش ویلا در شمال به صورت نقدی، فروش اقساطی ویلا نیز بسیار به چشم می خورد. بر اساس قوانین و در یک چارچوب خاصی، فروش اقساطی ویلا انجام می شود.

خرید اقساطی ویلا در شمال

می توانیم اینگونه بگوییم که یک گزینه مناسب و به صرفه جهت خرید ویلا در شمال، پرداخت مبلغ به صورت اقساطی می باشد. در زیر به بیان شرایط خرید اقساطی ویلا خواهیم پرداخت تا با مطالعه آن بتوانید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته و معامله خوبی را انجام دهید.

در ابتدا پس از اینکه خریدار مقدار 40 تا 60 درصد قیمت مسکن را نقداً پرداخت نمود، در آن صورت با در نظر گرفتن چندین چک یک ماهه بقیه مبلغ را از وی مطالبه می کنند. معمولاً یک بازه 3 تا 6 ماهه را جهت دریافت مبالغ باقیمانده تعیین می کنند که بر اساس آن، خریدار بایستی یک قسط را در هر ماه بپردازد.

از این رو، در بهترین وضعیت، خریدار قادر به تسویه حساب با فروشنده ویلا، بعد از گذشت شش ماه می باشد و از این طریق می تواند از معامله ای که انجام داده رضایت داشته باشد. به طور کل، با افزایش قیمت ویلا در فروش اقساطی مواجه هستیم که در این حالت، به شکل متداول، قیمت ویلا از رشد ده درصدی برخوردار می گردد.

همین مسئله باعث می شود که فروشنده از فروش ویلای خود به صورت قسطی انگیزه بیشتری پیدا کند و خریدار نیز، فرصت کافی جهت تهیه مبلغ مورد نظر را داشته باشد و بتواند در نواحی شمال کشور ویلای دلخواه خود را بخرد. و اینگونه می توان گفت که چنین معامله ای برای هر دو طرف سود خوبی به همراه داشته و هر چه بیشتر به قطعی شدن معامله کمک می کند.

شما میتوانید جهت بازدید از ویلا های شهرکی در سایت کیان شمال به این لینک مراجعه کنید و از انواع قیمت و معماری و شرایط فروش آنها مطلع شوید.

یکی از نکات دیگری که بایستی جهت خرید اقساطی ویلا در شمال به آن توجه نماییم، و می تواند دردسرساز باشد این است که ممکن است فروشنده قیمتی وسوسه کننده را برای فروش ملک خود آن هم به صورت اقساطی تعیین کند.

خریدار با اطلاع از این موضوع با خود می گوید، چه عالی. ولی خلأ یک مسئله در این آگهی ها احساس می شود و آن این است که فروشنده می گوید امکان انتقال سند تنها بعد از پرداخت اقساط ویلا میسر می باشد. به عبارت دیگر، علاوه بر اینکه بایستی اقدام به پرداخت مبلغ نقدی قیمت نمایید بلکه تمام اقساط تعیین شده را نیز باید متقبل شوید، و سپس فروشنده سند ویلا را به اسم شما خواهد زد.

در خیلی از مواقع دیده شده که این نوع از ویلاها فاقد مجوز می باشند که از سوی ارگان های دولتی مانند منابع طبیعی و سازمان جنگل ها و همچنین وزارت جهاد کشاورزی، در آینده به جهت ممنوع بودن عملیات احداث بنا در آن منطقه خاص، می تواند مورد تخریب قرار گیرد.

معمولاً این ویلاها با یک شرایط عالی و به صورت قسطی یا چکی به فروش می ‌رسند و به شکل کاملاً قانونی معامله می ‌شوند. یعنی در واقع اگر سند ملک مشکل نداشته باشد، یک مبایعه نامه صوری در هنگام معامله تنظیم می ‌شود و تا زمانی که خریدار همه اقساط را پرداخت نکرده است، سند به صورت رسمی به نام او زده نمی ‌شود.

خرید اقساطی ویلا در شمال

خرید ویلا به صورت اقساطی در شمال

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که خرید اقساطی ویلا در شمال، دردسر های زیادی دارد و ارزش نگرانی ‌های بعد از آن را ندارد. ولی این تصور اشتباه است.

باید بگوییم، اگر ویلای مورد نظر خود را انتخاب کرده ‌اید، مطمئناً راه هایی برای رهایی از نگرانی هایی که ذهنتان را مشغول کرده، وجود دارد. در حقیقت ارگان ‌هایی هستند که راه درست و قانونی را به شما نشان می دهند تا شما بتوانید با فکری آسوده به خرید اقساطی ویلا در شمال بپردازید.

شما میتوانید جهت بازدید از ویلا های ساحلی در سایت کیان شمال به این لینک مراجعه کنید و از انواع قیمت و معماری و شرایط فروش آنها مطلع شوید.

با توجه به اینکه استعلام  جهت خرید زمین و ویلا در معامله بسیار مهم می باشد، لذا عده ‌ای به بخشداری و دهیاری‌ ها مراجعه می ‌کنند تا استعلام ملک را بگیرند که آیا کاربری زمین مسکونی می باشد یا نه.

با این حال، بعضی ها معتقدند که این مورد که شامل اطلاعات اساسی ملک برای شما می باشد، به طور کامل از عهده بخشداری و دهیاری بر نمی آید و از نهاد های دیگری باید کمک گرفت.

به گفته عده ‌ای از مردم، اداره منابع طبیعی و اداره کل راه و شهرسازی استان، کلیه مجوز های مورد نیاز و نوع کاربری زمین و همچنین ساخت و سازهای مجاز را با شفاف ‌سازی کامل در اختیار خریدار قرار می دهند و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه می نمایند که بر این اساس، نگرانی ها در این مورد به راحتی برطرف می شود.

خرید اقساطی ویلا در شمال

راهنمایی های لازم جهت خرید اقساطی ویلا در شمال

قبل از خرید ویلا، سوالاتی که در ذهنتان است و قانونی بودن ساخت ویلا، از طریق استعلام های مربوطه از طریق نهاد های ذکر شده کاملا مشخص می گردد و نهایتاً این مورد که ویلا از طریق طی کردن مراحل قانونی ساخته شده است و یا اینکه به علت دور زدن قانون، در آینده تخریب بنا اتفاق می ‌افتد، برای شما کاملاً روشن و واضح می گردد.

در این خصوص، عده ای وقتی می ‌بینند که ویلا کد رهگیری دارد و در سامانه املاک ثبت شده است، فکر می‌ کنند که هیچ مشکل دیگری وجود ندارد. در این باره باید بگوییم که کد رهگیری برای ویلا، یک مورد بسیار مهم است، ولی نه اینکه به طور کامل بی نقص بودن آن را ثابت نماید.

بر این اساس، استعلام مورد نظر از ارگان های دولتی می تواند برای شما بسیار راهگشا و کارساز باشد که افراد برای خرید اقساطی ویلا باید مدنظر خود قرار دهند.

شما میتوانید جهت بازدید از ویلا های استخردار در کیان شمال به این لینک مراجعه کنید و از انواع قیمت و معماری و شرایط فروش آنها مطلع شوید.

ناگفته نماند که جهت صحت اسناد و مدارک زمین یا ویلای شمال، استعلام از اداره ثبت اسناد ضروری می باشد. از آنجایی که بیشتر زمین ‌ها در خطه شمال کشور، کشاورزی و زراعی می باشند، لذا کاربری زمین یک عامل بسیار مهم تلقی می شود که باید به آن دقت نمود.

جمع بندی و حرف آخر

در آخر باید بگوییم که خرید اقساطی ویلا در شمال یک گزینه خوب برای افرادی می باشد که از نظر بودجه محدودیت دارند و بر اساس میزان بودجه مورد نظر خود تصمیم به خرید آن می گیرند. ولی در این بین، استعلامات مربوطه قبل از خرید ویلا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در صورتی که ویلای مورد نظر شما دارای اسناد و مدارک لازم از قبیل مجوز ساخت، پایان کار ساختمان، سند رسمی یا شش دانگ، انشعابات برق و آب می باشد، سپس می‌ توانید به سراغ پارامتر های دیگری مانند متراژ زمین یا ویلا، موقعیت جغرافیایی و دسترسی آن به راه های اصلی بروید و به بررسی آنها بپردازید که در تصمیم نهایی بسیار اثربخش است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید