آشنایی با منطقه سرخرود جهت سرمایه گذاری و خرید ویلا

فهرست مطالب

از جمله مناطق مازندران که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران جهت خرید ویلا قرار دارد، منطقه سرخرود می باشد.

این شهر از شرق با فریدونکنار و از غرب با محمودآباد همجوار بوده و دریای خزر در سمت شمال آن و شهر آمل در جنوب آن واقع است. مساحت منطقه سرخرود چیزی حدود 540 هکتار بوده و آن را می توان از جاذبه های گردشگری و توریستی استان مازندران دانست.

از مناطق مهم شهرستان سرخرود می توان به خط دریا سرخرود اشاره نمود که سبب ایجاد امتیازات زیادی در این منطقه شده است. در بعضی منابع، سرخرود به عنوان یک شهرستان معرفی شده، در حالی که در منابع دیگر به عنوان بخش از آن نام برده می شود.

نکات خرید ویلا در سرخرود

افرادی که قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک را دارند، خرید ویلا، آپارتمان یا پنت هاوس در منطقه سرخرود را می توان گزینه خیلی خوبی محسوب کرد. با توجه به افزایش روزافزون رونق معامله ویلا، زمین، باغ و آپارتمان در شمال، سرمایه گذاران در صدد یافتن بهترین مناطق مازندران جهت سرمایه گذاری با مبالغ مختلف هستند. خط دریا سرخرود را می توان مناسب ترین گزینه در این زمینه به شمار آورد.

در صورتی که قصد انجام سرمایه گذاری پر سود در مازندران را دارید، توصیه ما به شما، املاک واقع در خط دریا سرخرود است که می توانید در این زمینه از تجربیات کیان شمال بهره ببرید.

نسبت به سایر مناطق استان مازندران، این منطقه سرخرود از لحاظ سودآوری اقتصادی دارای رتبه بالایی می باشد. در این مقاله می خواهیم این منطقه را به صورت کامل معرفی کرده و همچنین فرصت های سودآوری و سرمایه گذاری در منطقه سرخرود را برایتان شرح دهیم.

سرخرود

به نوار ساحلی سرخرود، خط دریا سرخرود اطلاق می گردد که در نزدیکی شهر فریدونکنار واقع است. خط دریا را می توان در حوزه بخش سرخرود، یک مکان اختصاصی در نظر گرفت. شهرداری محمودآباد وظیفه اداره کردن شهر سرخرود را بر عهده دارد و از یک بخشداری مجزا نیز برخوردار بوده که به رسیدگی امور منطقه سرخرود می پردازد.

در صورتی که قصد انجام سرمایه گذاری پر سود در مازندران را دارید، توصیه ما به شما، املاک واقع در خط دریا سرخرود است.

جهت بازدید ویلا ها به صفحه خرید ویلا در سرخرود مراجعه کنین.

علاوه بر آن، اداراتی همچون اداره برق، دادگستری، اداره آب و فاضلاب و غیره در شهر سرخرود واقع هستند. شهرک خانه دریا را می توان از جمله مکان هایی در خط دریا سرخرود دانست که دارای محبوبیت و شهرت فراوانی است.

این شهرک، از گزینه های پرطرفدار جهت خرید ویلا شهرکی به شمار می آید. به عبارت دیگر، این مکان را می توان به عنوان برگ برنده خط دریا سرخرود دانست.

میدان قوری یا بلوار دریا عناوین دیگری است که منطقه خط دریا یا خط دریا سرخرود به آن شهرت دارد. در صورت شنیدن نام میدان قوری از مردم این منطقه، در واقع مسیر منتهی به خط ساحلی یا خط دریا می باشد.

این خط ساحلی از لحاظ منطقه بندی و تقسیمات کشوری دارای یک بلوار ساحلی بوده که بلوار دریا به آن گفته می شود. در کل، این مکان مشهور به خط دریا سرخرود است. در ادامه مقاله قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی ها و امکانات و همچنین موقعیت خیابان ها و جاده های این منطقه محبوب در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی خصوصیات و امکانات خط دریا سرخرود

در خط دریا سرخرود به عنوان یک نوار یا خط ساحلی، امکان دسترسی به کلیه امکانات اقامتی و رفاهی وجود دارد. این خط ساحلی از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کمتر از 1 کیلومتری ساحل دریا واقع بوده و بیشترین فاصله جاده اصلی که در راستای منطقه سرخرود به سمت ساحل می باشد، تقریباً 500 متر است.

برخورداری از مشاعات وسیع و مناسب جهت محوطه سازی را می توان از مهمترین و اصلی ترین امکانات این منطقه دانست که در کلیه مناطق مازندران تبدیل به یک منطقه پرطرفدار شده است.

از همین رو، خیلی از مشتریان خرید ویلا در شمال، تمایل زیادی به خرید ویلا و آپارتمان ساحلی در منطقه سرخرود از خود نشان می دهند. چه خرید آپارتمان و چه خرید ویلا، هر دو می تواند بهترین گزینه جهت سرمایه گذاری در این منطقه زیبای مازندران به شمار آید.

علاوه بر موارد ذکر شده، این منطقه از سرخرود توانسته است در بخش مشاعات، زیباترین فضاسازی و محوطه سازی را از خود به نمایش بگذارد. یکی از نمونه های این طراحی منحصر به فرد که می توان به آن اشاره نمود، جاده ها و مسیر های تردد با نمایی بی نظیر و جذاب می باشد. به منظور پیاده روی و قدم زدن، به طراحی مسیرهایی هموار و منحصر به فرد در این خط ساحلی پرداخته شده است. توصیه ما به شما، سفر به این مکان ساحلی زیبا می باشد.

از دیگر مزایای خط دریا سرخرود می توان به نظم و ترتیب ویژه در ساخت آن اشاره کرد که در کوچه ها و مسیر ها به خوبی مشهود است. طراحی و ساخت خط دریا در این منطقه، بر اساس اصول جاده سازی و محوطه سازی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

سه جاده اصلی در خط دریا سرخرود به اسم های گلستان، بوستان و بهارستان موجود است. امتداد هر یک از این سه جاده اصلی در دو ضلع شرقی و غربی به دریا می رسد، به عبارت دیگر، مثلاً جاده بوستان، دارای مناطق بوستان شرقی و غربی بوده و برای جاده های بهارستان و گلستان نیز به همین صورت است. خیابان گلشهر نیز در این منطقه ساحلی واقع است که هم اکنون در دست طراحی و ساخت و توسعه مجدد می باشد. قرار است که این خیابان به بزرگترین خیابانی که جاده را به ساحل وصل می کند، تبدیل گردد. طبق گزارشات، این مسیر دارای طولی حدود 300 متر و عرضی حدود 30 تا 35 متر است.

خیابان ناهارخوران از دیگر مسیر هایی است که در خط دریا سرخرود واقع است. در این خیابان، آنچه که به چشم می خورد، برج های ساحلی خیلی زیبا با معماری بی نظیر است. به طور کل، این منطقه از سه ورودی اصلی و چند ورودی فرعی برخوردار است. استفاده از ورودی های فرعی به ندرت صورت می گیرد. بلوار دریا، همان ورودی اصلی این خط ساحلی به شمار می آید که به خیابان گلشهر می رسد.

دلایل محبوبیت خط دریا سرخرود

علت های فراوانی سبب شهرت و محبوبیت خط دریا سرخرود گشته است. از جمله این دلایل می توان به دسترسی به مشاعات وسیع و مناسب به همراه نمایی جذاب و آرامش بخش و طراحی منحصر به فرد مسیر های تردد آن اشاره نمود.

دلیل دیگری که شهرت خط دریا سرخرود را منجر شده است، برج های ساحلی موجود در آن است. در صورت سفر به منطقه سرخرود و ورود به منطقه خط دریا، از فاصله دور قادر به مشاهده برج های بیست تا سی طبقه خواهید بود. ساخت بالغ بر بیست مدل از انواع برج های ساحلی مرتفع در ناحیه ساحلی این منطقه صورت گرفته است.

بازدید و خرید ویلا ساحلی در سرخرود  ➡➡✔✔✔

از بهترین و منحصر به فردترین طراحی و معماری در ساخت برج های ساحلی منطقه سرخرود، بهره گرفته شده که احداث آنها نیز به کمک برج سازان و مهندسان متخصص انجام شده است.

جهت ساخت این برج ها از قوی ترین طراحی ها و ایده پردازی ها استفاده شده است. نه تنها در کل منطقه این برج ها از شهرت زیادی برخوردارند، بلکه آوازه آنها در کل استان مازندران زبانزد عام و خاص می باشد. در صورت ایستادن بر روی یکی از این برج های ساحلی، اشراف کاملی بر شهر های آمل، بابل، محمودآباد و شهرستان بابلسر خواهید داشت. این برج های ساحلی از دور دست ها، توجه هر گردشگر و مسافری را به سمت خود جلب می نماید. در صورت عدم برخورداری از ویلا یا آپارتمان یا یکی از این برج های ساحلی در منطقه خط دریا سرخرود، می توانید نهایت لذت را با پیاده روی در مسیر ساحل و تماشای مناظر بی نظیر آن تجربه کنید.

جهت بازدید ویلا ها به صفحه خرید ویلا در سرخرود مراجعه کنین.

در هنگام بارندگی، فضای مه آلودی به جهت رطوبت ناشی از نسیم دریا و باران حاصل می شود که پیرامون این برج ها را احاطه می کند، چنین منظره ای می تواند بسیار رؤیایی و تماشایی باشد.

آشنایی با شرایط ساخت و ساز در خط دریای سرخرود و بیان مزایای آن

خط دریا سرخرود را می توان یکی از نقاط عالی با سودآوری بالا به منظور سرمایه گذاری در شمال دانست. این منطقه از زمین های خوش قواره ای به همراه سند مجزا و معتبر برخوردار است. زمین ها دارای متراژ متنوعی بوده و امکان دریافت مجوز های ساخت و ساز بسته به نوع بهره برداری از آنها وجود دارد.

جهت ساخت ویلا یا آپارتمان و همچنین برج در منطقه سرخرود، ابتدا باید از شهرداری مجوز بگیرید. معمولاً برای ساخت برج، مجوز 9 تا 30 طبقه در این منطقه صادر می گردد. برای ساخت هر پروژه ای نیز به صورت جداگانه کمیسیون در نظر گرفته می شود. در این منطقه، آپارتمان های ساحلی بسیار زیادی ساخته شده، ولی امروزه ساخت و ساز ویلای مستقل و ویلاهای شهرکی هم توسعه یافته است. از این رو، شما می توانید جهت خرید ویلا های ساحلی در این منطقه اقدام نمایید.

ویلاهای زیادی برای خرید در ناحیه ساحلی سرخرود موجود است که بهترین آنها، ویلا های قواره اول دریا هستند. در این خصوص باید بگوییم که قیمت ویلا های قواره اول دریا که ساحلی می باشند، گرانتر است و ویلا های سمت جاده معمولا قیمت پایین تری دارند.

باید بدانید که ویلاهای شهرکی مطمئن ترین ویلا ها جهت خرید می باشند. زیرا امنیت بسیار بالایی دارند. در سال ‌های اخیر، ساخت ویلای شهرکی و ویلای ساحلی در منطقه سرخرود بسیار گسترش یافته است. در ساخت این ویلاها از معماری مدرن و مصالح بسیار با کیفیت استفاده شده و طراحی حرفه ای ویلا ها در این منطقه نیز باعث افزایش قیمت آنها شده است. برای مثال، قیمت ویلاهای ساحلی سرخرود از 3 میلیارد به بالا می باشد.

ارزش بالای ویلا و برج های ساحلی در سرخرود، موجب ارزش عملیات ساخت و ساز ملک در این منطقه می باشد که حاشیه سود آن بسیار عالی است. در واقع همه این عوامل سبب افزایش ارزش خود منطقه شده است، تا حدی که آن را می‌ توان با مناطق لوکس ‌تهران مقایسه کرد.

جهت بازدید ویلا ها به صفحه خرید ویلا در سرخرود مراجعه کنین.

جذب سرمایه گذار در منطقه سرخرود

حاشیه سود مناسب جهت ساخت و ساز ویلا و همچنین ارزش بالای اقتصادی در منطقه سرخرود، موجب شده تا بیشتر سازنده ها در کل کشور مبلغی را جهت سرمایه گذاری به ساخت ویلا اختصاص دهند. زیرا از نظر آنها سرمایه گذاری در این منطقه بسیار سود آور می باشد.

تعداد زیادی از مهندسان، پیمانکاران و سازندگان، جهت ساخت و ساز پروژه‌ های خود، منطقه سرخرود را جهت سرمایه گذاری انتخاب می کنند. حمایت و پشتیبانی شهرداری نیز دلیل دیگری است که این منطقه از هر نظر مورد توجه افراد قرار گیرد.

در واقع شهرداری با یک سری برنامه های منظم و مرتب جهت زیبایی و تمیزی این منطقه می کوشد. باید بگوییم که رسیدگی شهرداری جهت ارزش گذاری سرخرود، باعث می ‌شود که افراد تمایل بسیار بیشتری به سرمایه ‌گذاری در این ناحیه از شمال داشته باشند.

از آنجایی که خط دریا سرخرود برای سرمایه‌ گذاری بازدهی و سودآوری بسیار بالایی دارد، لذا  نوار ساحلی آن به یک مکان برند در استان مازندران تبدیل شده است و اکثر افراد آن را می شناسند. در حقیقت بعد از اینکه ویلا ها ساخته می ‌شوند، قیمت آنها افزایش چشمگیری پیدا می‌ کند. از این رو، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

بازدید و خرید ویلا در خط دریا سرخرود   ✔✔

برای ویلاهای ساحلی و مسافرانی که از شهر های دیگر به این منطقه سفر می کنند، حدود 3 کیلومتر ساحل شنی بسیار زیبا موجود می باشد. این سواحل زیبا یک فضای جذاب جهت موتور سواری، دوچرخه سواری، اسب سواری، و دیگر تفریحات ساحلی می باشد. یک جاده آسفالت نیز منتهی به ساحل آن وجود دارد که برای پیاده روی بسیار دل انگیز است.

یک ویژگی برتر ناحیه سرخرود، این است که فاصله کمی با دریا دارد و ویلا های ساحلی به آسانی به جاده اصلی دسترسی دارند. بر این اساس، ساکنان ویلاهای ساحلی می توانند خیلی راحت به تفریحات و سرگرمی های خود بپردازند. همچنین رستوران و مراکز خرید نیز در نزدیکی آنها قرار دارد. در حقیقت این منطقه از نظر زندگی، سرمایه ‌گذاری، خرید ویلا و ساخت و ساز، یک مکان بی نظیر می باشد.

جهت بازدید ویلا ها به صفحه خرید ویلا در سرخرود مراجعه کنین.

دلایل سرمایه‌ گذاری در منطقه سرخرود

نکات مهمی جهت سرمایه گذاری در منطقه سرخرود وجود دارد که در ادامه مطلب به بیان آنها می پردازیم.

  • در واقع منطقه سرخرود یک منطقه رو به رشد از لحاظ قیمت و عوامل دیگر می باشد. زیرا بلوار‌ دریا یک مسیر اصلی جهت دسترسی این منطقه به ساحل دریا است.
  • مشاورین املاک معتقدند که این منطقه جهت ساخت و ساز و سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. زیرا آینده خوبی دارد و در حال رشد است و هر پروژه ای که در آن احداث می گردد، حاشیه سود بسیار بالایی دارد.
  • افرادی که دنبال یک سرمایه‌ گذاری بسیار مطمئن هستند، می توانند با خیالی آسوده این منطقه را که یک بازدهی عالی دارد، انتخاب نمایند.
  • رونق بالای نقل و انتقال ملک در این منطقه ساحلی، سبب شده است که افراد مختلف هر سرمایه ای را که به این منطقه اختصاص دهند، به سود جذابی برسند.
  • خط دریا سرخرود، یک منطقه بسیار فعال و شناخته شده برای سرمایه گذاری می باشد که همواره در طول دوره های مختلف در جریان بوده است.
  • فرهنگ بالای مردم و وضعیت اقتصادی مناسب در این ناحیه، بسیار حائز اهمیت می باشد. معمولاً در خط ساحلی سرخرود، بسیاری از افراد غیر بومی ساکن هستند. ولی بعضی افراد بومی هم در آنجا زندگی می کنند که از فرهنگ بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین شهر سرخرود از مناطق با فرهنگ در مازندران به شمار می آید.
  • برای افرادی که در شهر های شلوغ زندگی می ‌کنند و به یک مکان آرامش بخش نیاز دارند، ویلاهای ساحلی این منطقه می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.
  • شب های زیبا و جذاب سرخرود بسیار تماشایی است. از آنجایی که این منطقه چشم اندازی رو به شهر های مختلف و همچنین کوه دماوند و ساحل دریا دارد، همراه با نسیم خنکی که از سمت دریا می وزد، یک فضای دلنشینی را ایجاد می کند که وصف ناپذیر است.

دلایل سرمایه گذاری در منطقه سرخرود

  • برج های ساحلی و پنت هاوس های منطقه سرخرود باعث شده است که این ناحیه از لحاظ ساخت و ساز ملک، مانند نگینی در استان مازندران بدرخشد. جهت ساخت پنت هاوس های ساحلی که بسیار منحصر به فرد و جذاب هستند، از زیباترین معماری و طراحی داخلی و طراحی سازه ای بهره گرفته اند. همچنین این سازه ها مجهز به استخر می باشند.
  • اگر تمایل دارید پنت ‌هاوس ها را خریداری نمایید، معمولاً متراژ 700 تا 800 متر را در منطقه سرخرود می توانید جهت خرید، پیدا کنید. ناگفته نماند که برای ساخت پنت هاوس‌ها از مصالح خارجی استفاده شده است. از این رو، قیمت بسیار بالایی دارند.
  • بسیاری از ساختمان های ساحلی نیز موقعیت های بسیار خوبی دارند. همچنین آپارتمان ها هم جهت خرید موجود هستند. این آپارتمان های ساحلی در قواره اول دریا و قواره های دیگر ساحل ساخته شده اند.

بازدید و خرید ویلا نیم پیلوت ارزان سرخرود   ✔✔

جمع بندی و حرف آخر

باید بدانید که منطقه سرخرود از لحاظ موقعیت جغرافیایی، بین شهرهای محمودآباد و فریدونکنار واقع شده است. این منطقه جهت خرید ویلا و سرمایه گذاری و همچنین ساخت و ساز پروژه های گوناگون بسیار مناسب می باشد. آن دسته از افرادی که می خواهند سرمایه خود را خیلی سریع تا سه برابر افزایش دهند، خریداری زمین ها و ویلا های سرخرود، یک گزینه بسیار عالی برای آنها می باشد.

در این منطقه می توانید به صورت مشارکتی نیز سرمایه گذاری کنید. از آنجایی که سودآوری و بازدهی این منطقه بسیار بالا است، لذا شما می توانید سرمایه خود را خیلی زود افزایش دهید.

خط دریا سرخرود یکی از منطقه های جذاب جهت سرمایه گذاری می باشد و از هر نظر دارای امتیازات فراوانی است. به نوار ساحلی سرخرود، خط دریا سرخرود گویند. در تمامی مناطق مازندران، این منطقه بسیار محبوب و پرطرفدار است. به همین علت بیشتر مشتریان تمایل به خرید وبلا در این ناحیه دارند. خط دریا سرخرود از زیباترین محوطه سازی برخوردار است.

با خرید ویلای ساحلی و پنت هاوس و یا آپارتمان های ساحلی و همچنین خرید زمین، شما می توانید به بهترین نحو به سرمایه گذاری بپردازید و از آب و هوای دلپذیر آن لذت ببرید.

مشورت با مشاوران کیان شمال جهت سرمایه گذاری در منطقه سرخرود.

جهت بازدید ویلا ها به صفحه خرید ویلا در سرخرود مراجعه کنین.

در آخر پیشنهاد می کنیم، کسانی که به دنبال یک موقعیت رو به رشد در مازندران هستند، خط ساحلی سرخرود را از یاد نبرند. شما می توانید جهت خرید ویلای مورد نظر خود در این منطقه، با کارشناسان کیان شمال تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را ارائه دهند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید